fbpx
רכישה ראשונה שלכם? תרשמו את הקוד israel בצ'קאאוט וקבלו 10% הנחה!

מיצים טבעיים לעסקים 

באנדל מבצע - תפוזים לימודה תפוחים

לא מעט אנשים מכירים בחשיבות של מיצים טבעיים. מלבד העובדה שמדובר על מיצים בעלי טעם נפלא, הרי שהם בריאים מאוד ומסייעים לגוף לקבל בוסט של אנרגיה ובריאות כאשר שותים אותם. על אף שכיום ניתן למצוא חברות שונות העוסקות בתחום ייצור של מיצים טבעיים, הרי שכל מסעדה, בית עסק בענף המזון או אדם פרטי המעוניינים במיצים טבעיים יודעים שבכדי לקבל את התוצר הטוב ביותר, חשוב שיבחרו חברה אמינה ומומלצת היודעת באיכות המיצים הטבעיים שהיא מייצרת. פומרנץ מיצים ידועה כחברה הטובה ביותר כיום בתחום מיצים טבעיים הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים.

פומרנץ מיצים – במי מדובר?

חברת פומרנץ מיצים הוקמה בשנת 1992. בתקופה זאת ישראל הייתה יצואנית גדולה של פרי הדר ובאותה העת לא הייתה בישראל מודעות למיץ טבעי ומצונן והמוצרים ששלטו בשוק היו משקאות שאינם על טהרת הפרי. החברה בחרה לה כיעד לייצר מיץ טרי ואיכותי מ100 אחוז פרי וללא תוספות של סוכר או מים. לאור רצונה של החברה לשווק מיץ טרי היא נתקלה בבעיה של אורך החיים הקצר של המיץ אשר עומד על 7 ימים בקירור ובלבד ובהשראת שיווק כדי החלב בעבר שהיו מגיעים עד בית הלקוח נמצא פתרון אפשרי לצורך שיווק המיץ והוחלט ליישם מודל חלב בחברה.

החברה החלה את הדרך שלה באמצעות משווקים ומפיצים עצמאיים אשר החלו להפיץ את המיץ בירושלים עד לבית הלקוחות בכך סוף שבוע, אך במהלך הזמן המוצרים החלו לצבור עניין ותאוצה ונפח המכירות גדל ויחד אתו גדלה גם הכמות של המפיצים ואף התפרשה אל מחוץ ירושלים. עם החשיפה של המוצר למספר לקוחות משמעותי נוצר גם הצורך להפיץ אותו לבתי קפה ומסעדות וכן החל ביקוש גם מצד מפעלים אחדים להשתמש במיץ כחומר גלם למוצרים שאינם 100 אחוזי מיץ

למה דווקא לכל מסעדה לבחור במיצים טבעיים של פומרנץ?

מיצים טבעיים למסעדות מהווים כיום דבר פופולארי ביותר. לקוחות רבים שמגיעים למסעדה ומכירים בטעם וביתרונות הבריאותיים של המיצים הללו בוחרים להזמין אותם ועל כן, כל מסעדה או בית עסק בענף המזון המעוניינים להעניק ללקוחות שלהם חווית שתיית מיץ איכותית ובריאה, צריכים לבחור במיצים הטבעיים הטובים ביותר. אין ספק כי פומרנץ מיצים מהווה את הבחירה הטובה ביותר. כיום החברה פועלת בשני מישורים: השוק הביתי והשוק המוסדי באזורים נרחבים בישראל והיא משווקת את המוצרים הביתיים שלה על ידי מפיצים ביתיים אולם בכל סוף שבוע המיץ משווק ללקוחות הקבועים של החברה עד לפתח ביתם, מספר שעות עד יממה מרגע כניסת המיץ לבקבוק. מעבר לכך החברה משווקת בכל הארץ את המיצים שלה למסעדות, בתי קפה, קייטרינג ועוד מקריית שמונה ועד אילת וממישור אדומים ועד רצועת החורף.

כל המיצים של החברה מיוצרים מפרי מלא בלבד וללא התערבות במעשה הטבע.

יש לך שאלה? חייגו 050-3779553⁩⁩

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

רוצים להזמין? לשאול שאלה? צרו קשר: