fbpx
רכישה ראשונה שלכם? תרשמו את הקוד israel בצ'קאאוט וקבלו 10% הנחה!

כל מה שצריך לדעת על שתיית לימון סחוט

כל מה שצריך לדעת על שתיית לימון סחוט

את הלימון אנו מכירים טוב מאוד – הוא זה שנותן את הטעם המרענן של כל סלט ירקות, מבשלים אותו בתבשילי בשר ודגים וכמובן מכינים ממנו לימונדה, אבל כמה אתם באמת מכירים את הפרי ההדר הנפוץ בכל מטבח בכל רחבי העולם? עד כמה הוא "מוסיף המון" כמו שהפתגם המוכר והידוע מספר? כל זאת ועוד תוכלו למצוא בהמשך הכתבה הבאה.

מעוניינים להזמין מיצים טבעיים עד הבית? הגעתם למקום הנכון. המשיכו לקרוא מאמר זה על מנת לקבל את כל המידע שאתם צריכים בנוגע לצריכת מיץ לימון טבעי.

קצת על הלימון

הלימון הוא אחד מפירות ההדר המצויים ביותר בעולם. תפוצתו היא בארצות אסיה כמו סין והודו, במזרח התיכון בטורקיה ובספרד ובדרום אמריקה כמו מקסיקו וברזיל. כמעט ואין מטבח שלא עושה בו שימוש באחת הדרכים הבאות – סחיטה לכדי מיץ לימון טבעי עם או בלי סוכר, לתוך התה, טחינה שלו על כל תכולתו, הכנסה של פלחים או פרוסות למאכל או משקה. אפשר לצרוך אותו טבעי-טרי, מבושל, אפוי בעוגות ועוגיות ובמגוון דרכים אחרות.

רוצים להנות מהיתרונות של מיץ לימון טבעי? הזמינו עוד היום מיצים טבעיים עד הבית ותראו בעצמכם!

המלך הבלתי מעורער של ההגנה הטבעית בחורף – וויטמין C

לימון עשיר בוויטמין C – הוויטמין המומלץ ביותר בעיקר בתקופת החורף הגשומה והקרה. וויטמין C מסייע למערכות הגוף ולמערכת החיסונית מפני מחלות החורף, צינון, שיעול ועוד.

לימונים הם מקור טוב לוויטמין C. לימון אחד יכול לספק כמות של כ-30 מ"ג ויטמין C, שהם בערך כ- 50% מהצריכה היומית לאדם מבוגר ממוצע. מחקרים שונים מראים כי צריכת פירות וירקות שעשירים בוויטמין C מפחיתה באופן ניכר את הסיכון ללקות במחלות לב ושבץ מוחי.

יחד עם זאת, ויטמין C עוזב לבריאות הלב. הסיבים התזונתיים והתרכובות הצמחיות השונות ממקור הלימון עשויים להפחית בצורה משמעותית את גורמי הסיכון למחלות לב. את זה ראו בעיקר דרך מחקרים שגילו כי צריכת 24 גרם תמצית סיבי הדר כמו לימון מדי יום במשך חודש הורידה את רמת הכולסטרול בדם. כמו כן, תרכובות כימיות טבעיות שונות שנמצאו בלימונים כמו ספרידין ודיוסמין נמצאו גם הן כמפחיתות כולסטרול יעילות.

מיץ לימון – גם לשומרי משקל!

נהוג לחשוב שפירות ובמיוחד פירות הדר לא מומלצים למי שרוצה לשמור על הדיאטה שלו. אך מסתבר שצריכת לימון הינה יעילה ובטוחה גם לאנשים ששומרים משקל ומעוניינים להתחיל דיאטה! מחקרים מעריכים כי סיבי הפקטין המסיסים שבלימון, כאשר צורכים מהם, הם גורמים לתחושת מלאות ושובע, מה שמוביל לתחושת שובע למשך שעות ולאורך זמן.

מסייע במניעה ומסיסה של אבנים בכליות

היווצרות של אבנים בכליות הינה תופעה מכאיבה ודי נפוצה בקרב מבוגרים. אבנים הלו הן למעשה גושים קטנים שנוצרים בשל הצטברות של פסולת בכליות. מחקרים מעריכים כי חומצת לימון שמקורה בפרי עשויה למנוע אבנים בכליות בשל הגדלת נפח השתן והגברת רמות החומציות, ה-pH, שזו סביבה שאינה מעודדת היווצרות אבנים בכליות. הכמות המומלצת למי שסובל מאבנים בכליות או מי שמועד להיות כזה בשל היווצרויות חוזרות ונשנות של אבנים בכליות היא בסביבות 125 מ"ל מיץ לימון טבעי, שזה בערך שלושת רבעי כוס חד פעמי. זה פשוט קל, וזה בהחלט אפשרי!

שותים ונהנים

מיץ לימון טבעי הינו יעיל ביותר לבריאות ומכיל כמויות עשירות של נוגדי חמצון, וויטמינים, מינרלים חיוניים ועוד. תוכלו להזמין מיצים טבעיים עד הבית ולהנות מכל היתרונות המעולים של הטבע. שתו להנאתכם ותראו גם אתם נפלאות!

יודגש כי המידע המוצג באתר הינו בגדר כלי עזר בלבד ואינו מהווה המלצה ו/או תוכן לצורך קבלת החלטות כלשהן ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא. האתר לא יישא באף אחריות ישירה ו/או עקיפה לנזקים ככל שייגרמו כתוצאה מהשימוש הישיר ו/או העקיף באתר ובתכניו.

יש לך שאלה? נשמח לשמוע!​

יכול לעניין אותך גם

רוצים להזמין? לשאול שאלה? צרו קשר: