fbpx
רכישה ראשונה שלכם? תרשמו את הקוד israel בצ'קאאוט וקבלו 10% הנחה!

כמה קלוריות יש בכוס מיץ תפוזים סחוט?

מיץ תפוזים סחוט טבעי 2 ליטר - פומרנץ מיצים

בפלורידה הוא נחשב ל"מיץ מדינה" רשמי, רמת הייצוא שלו בברזיל היא הגבוהה בעולם ויש לו חשיבות רבה בשמירה על בריאות גופנית תקינה – מיץ התפוזים.

נוהגים לשתות מיץ תפוזים לארוחת בוקר? אינכם היחידים! רבים נוהגים לפתוח את היום עם מיץ פירות המופק מתפוזים טריים. המיץ מתוק – חמצמץ ובעל צבע כתום עז.

מעוניינים לדעת כמה קלוריות שטות בכוס מיץ התפוזים שלכם? יש לכם רצון לוודא את מידת ריכוז הסוכר ב 100 מ"ל מיץ תפוזים? אנחנו כאן כדי להעביר לכם את נתוני הערכים התזונתיים במיץ תפוזים לצד מידע נוסף שעשוי לעניין אתכם. מיץ תפוזים קלוריות – כל מה שרציתם לדעת.

ממה מורכב משקה התפוזים הטבעי שלכם?

תפוז בגודל ממוצע מניב בסחיטה כ-90 גרם מיץ. המיץ מכיל מים וסוכרים בנוסף לויטמינים שונים כגון: ויטמין סי, אשלגן וכן חומצה פולית – הסיבה לך שמיץ תפוזים סחוט בהריון הוא משקה מומלץ. ישנם יצרנים המעשירים את מיץ התפוזים שלהם בויטמין די, או סידן כחומרים מזינים שאינם מצויים בתפוזים בצורתם הטבעית. ישנם יצרנים המוסיפים למשקה חומצת לימון. בשל החומצה, רמת החומציות במשקה תפוזים תעמוד על 3.5 בדרך כלל. נציין כי מחקרים טוענים ששתייה לא מאוזנת של מיץ תפוזים לאורך זמן עלולה לפגום במעטה האמייל של השניים.

כמה סוכר יש בכוס מיץ תפוזים טבעי?

כיום, המודעות לבריאות וצריכת סוכר ברמה נמוכה עלתה ורבים מעוניינים לוודא שהמשקה אותו הם שותים אינו מהווה פצצת סוכר מתקתקת. נציין שמיץ תפוזים טבעי ללא תוספת סוכר מכיל סוכר פרי שהוא איכותי יותר מסוכר המזוקק המוסף למשקה באופן חיצוני.
בכמות של 100 מ"ל משקה מיץ תפוזים טבעי ישנן 13.41 פחמימות ומתוכן 9.36 סוכרים. אם נדבר במידות של כפיות סוכר הרי שבכוס המכילה 100 מ"ל מיץ ישנן 2.34 כפיות של סוכר.

מיץ תפוזים סחוט ערך תזונתי
ערך תזונתי

סחיט תפוז והפיכת תוכנו למיץ מרוכז מורידה בריכוז חלק ממרכיביו.
תפוזים מכילים ויטמין c בעל חשיבות רבה בתפקוד תקין של גוף האדם. ויטמין c חיוני לבריאות השיניים והחניכיים ובעל תכונות המחזקות את המערכת החיסונית. מיץ תפוזים בעל ויטמין c הוא משקה נוגד חמצון המסייע במניעה של התפתחות מחלת הסרטן, מחלות עור ומחלות של כלי הדם. ויטמינים E ו-A חשובים אף הם לבריאותנו. חלקו הלבן של קליפת התפוז ידוע כמקור עשיר לסיבים תזונתיים ומקנה תחושה של שובע. חשוב לדעת כי מיץ תפוזים סחוט המכיל חתיכות פרי הינו מזין יותר ממיץ תפוזים צלול.

ביקשתם לדעת כמה קלוריות יש במיץ תפוזים סחוט? לפניכם פירוט הערכים התזונתיים ב-100 גרם מיץ תפוזים:
• כוס מיץ תפוזים סחוט קלוריות – מיץ תפוזים טבעי קלוריות (אנרגיה) ל-100 מ"ל: 54.
• חלבונים: 0.2 גרם.
• פחמימות: 13.41 גרם.
• מתוכן סוכרים: 9.36 גרם.
• פיות סוכר: 2.34 גרם.
• שומנים: 0.
• שומן רווי: 0.
• כולסטרול: 0.
• נתרן: 2 מק"ג.
• סיבים תזונתיים: 0.2 גרם.
• מים: 86.2 גרם.
• ויטמין A:
2 מק"ג.
• ויטמין B:
6.374
• חומצה פולית: 4 מק"ג.
• ויטמין c: 15 מ"ג.
• ויטמין E:
0.02 מ"ג.
• סידן: 2 מ"ג.
• ברזל: 3 מ"ג.
• מגנזיום: 3 מ"ג.
• זרחן: 4 מ"ג.
• אבץ: 0.02 מ"ג.
• אשלגן:42 מ"ג.

כמה זמן מחזיק מיץ תפוזים סחוט?

תשובה לשאלה זו תלויה בסוג המשקה: האם נסחט לבד ואז עדיפה צריכה מהירה ככל הניתן – עד 24 שעות ממועד הסחיטה או אם נרכש כמיץ טבעי סחוט משומר ואז ההמלצה היא לצרוך עד 5 ימים ממועד הפתיחה. אם לא פתחתם את המשקה הפקוק תוכלו להנות משימוש גם במועד מאוחר יותר עם תוקף של שבועיים לפחות.

סחטתם מיץ תפוזים בעצמכם? בחרו בכלי הנכון לאחסון

למיץ תפוזים טבעי סחוט ללא חומר משמר – חיי מדף קצרים. אסון נכון של מיץ תפוזים יוכל להאריך מעט את אורך חיי המיץ בשמירה על ויטמינים ומינרלים הקיימים בו.
חשוב לאטום את המיץ היטב במכלי זכוכית בעדיפות על מיכל ואקום השומר על הערך התזונתי הגבוה למשך פרק זמן של 24 שעות. במקרר ללא כלי אחסון ייעודי יישמר המשקה עד 4 שעות, לאחריהן הוא יהיה חסר את הויטמינים השימושיים. ניתן להוסיף סוכר ומיץ לימון על מנת להאט את קצב תהליך ההרס של ויטמינים חשובים במיץ.
בטמפרטורת החדר נשמר המשקה עד שעתיים. כיסוי של מיכל המשקה במכסה ימנע מגע עם חמצן וממילא יעזור בשימור המיץ.
ניתן להקפיא מיץ תפוחים במכלי הברגה או מיכל אטום אחר, חשוב להשאיר מעט חלל שאינו מלא בצנצנת כיוון שמולקולות המשרה נוטות להתרחב בזמן הקפאה, כך תמנו התפוצצות של הכלי.

יתרונות שתיית מיץ תפוזים בקרב ילדים

מיץ תפוזים מהווה מקור מצוין לסידן – ויטמין שלו חלק חשוב בהתפתחות מערכת השלד וכן בהתפתחות השיניים. מיץ תפוזים גם עשיר בחלבון המשמעותי ביותר להתפתחות תקינה של שרירי הגוף. ויטמינים מקבוצת B אחראים על עורו של תהליכי פעילות מוחיים וכן כל ויסות של ייצור הורמון הגדילה. ימים אלו משפרים חילוף חומרים ברקמות במוח וכן ישנה חשיבות בשתיית מיץ תפוזים לחיזוק המערכת החיסונית. מיץ תפוזים עשיר בויטמין c להגנה טבעית מפני זיהומים ומחלות. מיץ תפוזים טוב לעיניים ומשפר תהליכי ריפוי של כוויות, פצעים, משפר את מצב תאי העור, הציפורניים והשיער ומונע שפעת וזיהומים בדרכי הנשימה.

מיץ תפוזים לירידה במשקל

חובבים מיץ תפוזים? ייתכן ותוכלו לגייס משקה זה עבור ירידה במשקל! אחוז הקלוריות במשקה יחסית נמוך וכן הוא משפר את מערכת חילוף החומרים בגוף, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור שומרי תזונה בריאה ומבצעי דיאטות למיניהן. בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים הוא מהווה משקה חשוב לבריאות וירידה במשקל לצד פעילות גופנית באופן סדיר ותזונה כוללת איכותית ודלת קלוריות לפי המלצותיהם של תזונאים יכלול תפריט נכון מיץ תפוזים בכמות מאוזנת.

תכונות נוגדות חמצון במיץ תפוזים

תפוזים מכילים נוגדי חמצון ברמה גבוהה יחסית מה שמסייע בנטרול רדיקלים חופשיים, עיכוב תהליכי חמצון וכן חיזוק דפנות כלי הדם השונים. לכן ידוע מיץ התפוזים כמשקה חשוב במניעה של מחלת הסרטן.

מיץ תפוזים מפירות מובחרים עד דלת הבית

צמאים בסוף יום עבודה למיץ תפוזים טבעי חמצמץ – מתוק? מעוניינים במשקה תפוזים על הבוקר על שלל יתרונותיו התזונתיים? יש מי שמוכן "להקפיץ" לכם מיץ סחוט מפירות סחוטים עד פתח ביתכם כדי שתוכלו לממש את התשוקה!
חברת פומרנץ מיצים מייצרת מיצי פירות טריים 100% פרי ללא תוספת של סוכר או מים. משנת 1992 החברה סוחטת פירות איכותיים ללא התערבות במרכיבים הטבעיים ושולחת את התוצרת הטריה ללקוחות עם שליחים עד המפתן כדי שייהנו מטריות וטעם מושלם על בסיס קבוע. מתחשק לכם גם? צרו איתנו קשר ונאג לספק לכם מיץ טהור מפירות טבעיים לכל בני המשפחה.

יודגש כי המידע המוצג באתר הינו בגדר כלי עזר בלבד ואינו מהווה המלצה ו/או תוכן לצורך קבלת החלטות כלשהן ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא. האתר לא יישא באף אחריות ישירה ו/או עקיפה לנזקים ככל שייגרמו כתוצאה מהשימוש הישיר ו/או העקיף באתר ובתכניו.

יש לך שאלה? נשמח לשמוע!​

יכול לעניין אותך גם

רוצים להזמין? לשאול שאלה? צרו קשר: